Анкета для учнів
Анкета для учнів «Булінг та його прояви в підлітковому віці»
Юний друже!
Пропонуємо Вам взяти участь у проведенні дослідження стосовно проблеми булінгу.
Просимо Вас відповісти на запитання анкети.
Анкета
1. Твій вік:
- 9-11 років;
- 12-14 років;
- 15-16 років.
2. Чи знаєш ти, що таке насильство?
- так;
- ні.
3. Чи присутнє насильство в вашій школі?
- так;
- ні;
- важко відповісти.
4. Чи знаєш ти, що таке булінг?
- так;
- ні;
- важко відповісти.
5.Чи зазнавав ти приниження в школі?
- так;
- ні.
6. Якщо зазнавав, то якого?
- морального;
- фізичного;
- нападу з боку групи;
- пограбування;
- сексуальної загрози.
7. Чи був ти свідком чи жертвою булінгу?
- так;
- ні.
8. Чи спостерігається явище булінгу в вашій школі?
- так;
- ні.
9. З якими приниженнями ти стикався в школі?
- образи;
- глузування;
- використання прізвиськ;
- побиття, ляпаси, штовхання;
- словесні натяки сексуального характеру.
10. Де на ваш погляд, підлітки найчастіше стикаються з проявами булінгу?
- по дорозі до школи;
- вулиця біля школи;
- територія за школою;
- шкільний коридор;
- шкільний туалет.
11. Хто найчастіше є агресорами?
- однолітки;
- група однолітків;
- старшокласник;
- група старшокласників.
12. Найчастіше агресорами є
- хлопці;
- дівчата.
13. Як учителі реагують на випадки булінгу?
- вчителі вимагають припинити сварки;
- вчителі не звертають уваги на такі випадки;
- вчителі покладають вирішення проблем на самих учнів, не втручаючись в їх стосунки.
14.Причини агресії, через які деякі учні стають жертвами знущань з боку інших школярів?
- зовнішній вигляд;
- фізичні обмеження;
- поведінка людини;
- національність чи раса;
- самопровокування агресії;
- людина не може за себе заступитися;
- матеріальний статус.
15. Чи були ви в ролі жертви, коли інші школярі знущалися над вами?
- так, інколи;
- так, декілька разів на місяць;
- так, декілька разів на тиждень;
- майже щодня;
- ні.
16. Чи зверталися ви по допомогу і до кого саме?
- не звертався (лася) по допомогу;
- звертався (лася) до батьків;
- звертався (лася) до друзів
- звертався (лася) до класного керівника чи вчителів;
- звертався (лася) до психолога;
- інше
17. Що можна зробити для покращення стосунків у школі?
- взаємне позитивне ставлення один до одного;
- нічого не потрібно змінювати;
- влаштовувати більше поїздок класом та більше спілкуватися між собою;;
- щоб погані учні не заважали вчитися решті;
- щоб вчителі ставилися однаково добре до всіх учнів;
- щоб старші не ображали молодших;
- інше.